چرا فروشگاه اينترنتي آریا گیم ؟
ابتدا تحویل کالا درب منزل شما سپس دریافت مبلغ توسط مأمور پست (تحت پوشش شرکت پست ایران)
ارسال کالای شما به تمامی نقاط ایران بین 2 تا 9 روز (بـا سیستم پست پیشتاز و قابلیت رهگیری کالا)
بسته بندی مطمئن محصولات شما در پـکیج و قاب اصلی و استاندارد ( گارانتی تمام محصولات )



بازی gta 5

5000 تومان
بازی gta 6

4250 تومان
بازی Tekken 3

5200 تومان
بازی CRYSIS WARHEAD

5000 تومان
بازی Call of Duty 4

6490 تومان
بازی need for speed undercover

5500 تومان
بازی فيفا 2010 FIFA

6000 تومان
بازی موتورسواری MotoGP 07

3500 تومان
بازي هواپيمايي Heroes Over Europe

3950 تومان



خرید بازی gta 5


از دیروز تا به امروز ... موفق ترین و پرطرفدارترین بازی سال اخیر که هیچ رقیبی در مقابل خود نمی بیند روانه بازار شده است . بازیی که هیچگاه فراموش نکرده و تا به اتمام رساندن آن پایش خواهید نشت .
داستان جذاب ، هيجان بالا و موزيك هاي متنوع از مشخه هاي اين نسخه مي باشد ...
خرید پستی بازی جی تی ای 5

توسعه دهنده : Rockstar North
ناشر : Rockstar Games
سبك : اكشن
تاريخ انتشار : 2004/10/26

پس از چندین ماه انتظار سرانجام بازی مورد علاقه همگان روانه بازار شد. کمتر کسی است که با این بازی آشنایی نداشته باشد و تا به حال نام این بازی پرطرفدار و جذاب را نشنیده باشد.
اين مجموعه با پيشرفت هاي زيادي كه داشت در دل همگان جاي گرفت و به شهرت بالايي دست يافت ، حتي سياستمداران از اين بازي استفاده شيطاني كردند و توسط آكادمي هاي علمي نيز مورد تحقيق و تفحس قرار گرفت. اين مجموعه بيش از هر بازي ديگري ، عواطف را به شدت در طيف گسترده اي از مردم و حتي در افرادي كه به بازي هاي رايانه اي علاقه اي ندارند ، بر مي انگيزد .
پيش از اين Joe Lieberman كانديداي رياست جمهوري اين مجموعه را به شدت تكذيب كرده بود و آن را ناخوشايند خواند در حالي كه اساتيد مقبولي چون Henry Jenkins از موسسه تكنولوژي و فناوري ، ارزش خريد اين بازي و بازي هاي مشابه آن را شرح داد و حتي به طبيعت بي حد و حصر بازي هاي رايانه اي اشاره كرد. تركيب محبوبيت و انزجار محتوا باعث مي شود كه GTA روشن كنند ي راه براي مباحثه در مورد خشونت هاي بازي هاي رايانه اي باشد. ايجاد جلوه هاي جديدتر در هر كدام از نسخه ها به طور گسترده اي از انتقادهاي مردمي جلوگيري كرد و در نتيجه باعث فروش باور نكردني بازي شد. Liberty City و Vice City هر كدام به نوبه خود جوايز زيادي براي تغييرات اساسي از آن خود كردند و هر دو ميليون ها نسخه فروش داشته اند. نسخه جديد اين بازي شديدا مورد انتقاد قرار گرفت ، مخصوصا از لحاظ ديد نژاد پرستانه اي كه داشت ، چرا كه اين نسخه سياهپوستان را افرادي خطرناك و قاتليني حرفه اي و بالفطره جلوه داده است. البته اين امر به هيچ وجه تاثيري در فروش نگذاشت و برعكس باعث شد تا در همان شب اول آزاد سازي بازي ، مردم براي خريد بازي صف بكشند تا هرچه زودتر به بازي تاريخي خود برسند و در نتيجه باعث فروش ميليونها نسخه در طي چند ماه شد. نكته اينجاست كه قبل از اينكه Rock Star بازي را منتشر كند ، اين بازي توسط افرادي ناشناس دزديده شد و در اينترنت پخش گرديد ، همه ميترسيدند كه تاريخ عرضه بازي تغيير كند ، اما چنين نشد و بازي سر وقت اعلام شده منتشر شد و فروشي حيرت انگيز داشت.

فروشنده: ایران نوین
قیمت: 5,000 تومان
روش خرید: برای خرید GTA San Andreas-خرید جی تی ای 5، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر